Ako sa to vlastne začalo...


Ahojte, volám sa Tatiana a vítam vás pri prvom oficiálnom článku, ktorý som sa rozhodla napísať. Asi by som to veľmi nenazvala článkom, možno skôr textom, v ktorom sa vám predstavím ešte predtým, ako sem pribudnú moje recenzie, nápady a myšlienky. Myslím, že väčšina, ktorá sem zavíta ma pozná z Instagramu. Tam vystupujem pod menom @tanka_librarian. O vlastnom blogu som snívala už od strednej školy, keď sme sa v prvom ročníku učili tvoriť blogy a web stránky. Nikdy som však nevedela o čom písať, pretože svoj osobný život som zdieľať veľmi nechcela a asi by to ani nikoho nezaujímalo 😃 Knihy som milovala vždy, ale ako 15 ročná som nenabrala odvahu písať o nich. A tak všetky moje pocity z kníh zostávali v mojej hlave, kde sa kopili až doteraz. 

Knihy som začala čítať ako sedem ročná, keď sme sa z dediny presťahovali do mesta a 10 minút cesty pešo od bytu bola knižnica. Hneď ako som nastúpila do druhého ročníka, ma mamka zaregistrovala v knižnici. Vtedy asi nastal ten zlom, kedy som sa do kníh totálne zamilovala. Z rozprávania rodičov a videí z môjho detstva viem, že mi rodičia veľa čítali a to bol určite základ toho, že keď mi mamka dala preukaz do knižnice, išla som tam s radosťou.

A takto som celé detstvo chodila do knižnice, každý týždeň si odtiaľ brala kopu kníh a čítala a čítala. Úplne najviac som milovala knihy od Gabiky Futovej a sériu kníh Medzi nami dievčatami. Potom prišla stredná škola a veľa času som musela venovať učeniu a tak knihy išli do úzadia. Čítala som, ale veľmi málo. Keď prišiel čas vybrať si kam pôjdem na vysokú školu, netušila som kam. Až som objavila jeden odbor, o ktorom som dovtedy nikdy nepočula. Volal sa knižničné a informačné štúdia. Hneď som vedela, že to bude niečo pre mňa. Našťastie ma vzali, ale tých päť rokov to nebola vždy len sranda a musela som sa aj naďalej učiť matematiku a štatistiku! Čo som znášala veľmi ťažko 😃 Vďaka škole som si mohla vyskúšať prax na rôznych miestach a čím ďalej tým viac som vedela, že sa v mojom živote chcem venovať knihám. 

Nakoniec sa môj sen stal skutočnosťou a začala som pracovať v knižnici. Presne v tej, do ktorej som začala chodiť ako sedemročná. Samozrejme, prácou knihovníčky je poznať veľa kníh, mať ich prečítané alebo aspoň mať prehľad čo ľudia čítajú. A tu nastal môj ''problém''. Začala som čítať knihy viac, ako je v mojom okolí normálne, takže väčšina ľudí považuje moju lásku ku knihám za diagnózu. Za takúto diagnózu som však nesmierne vďačná, dokonca som na ňu hrdá. 😊 Keďže som sa veľmi nemala s kým podeliť o toľko myšlienok z prečítaných kníh, založila som si Instagram a začalo ma to neskutočne baviť. Spoznala som tam veľa skvelých ľudí a našla veľa inšpirácie. Chuť zdieľať s vami moje tipy na čítanie a pocity z prečítaných kníh stále rástla a preto som sa rozhodla založiť aj tento blog.

Dúfam, že sa vám bude dobre čítať a vďaka mojim tipom nájdete knihy, ktoré si zamilujete.😊


Komentáre

Obľúbené príspevky