Recenzia: Búrková sestra - Lucinda Riley

Myslela som si, že parádny vstup do série o siedmych sestrách už ďalšie časti neprekonajú, ale Búrková sestra predčila moje očakávania. Som veľmi vďačná vydavateľstvu Tatran, že mi túto knihu poslali v audioverzii, lebo ak by som ju mala čítať, tak sa asi nedočítam, a to len kvôli tomu, že som polovicu knihy mala slzy v očiach. Príbeh Ally, ktorá zažije to, čo neprajem nikomu, sa ma veľmi dotkol.

Prekvapivou pre mňa bola doplnková časť v závere knihy, kde autorka odpovedá na otázky čitateľov a dovysvetľuje niektoré veci, celé pozadie toho príbehu a to, ako vznikol nápad o Plejádach. Vďaka tomu vám celá séria začne dávať ešte väčší zmysel. Absolútne obdivujem autorku, ako dokázala písať a je mi veľmi ľúto, že si od nej nebudeme môcť prečítať ďalšie knihy. Lucinda presne vedela ako rozložiť príbeh, ako dávať malé náznaky v každej knihe tak, aby to nakoniec vyvrcholilo v epický koniec.

V druhej časti nás Ally zavedie po stopách jej predkov do chladného Nórska. Aj tu bolo dokonalé prepojenie reality a autorkinej fantázie. Pri každom mene som v googli vyhľadávala, či ten človek naozaj žil a či robil to, čo sa písalo v knihe. Úplne som tými postavami žila a po vypočutí knihy som sa stále vracala k nej hrdinom. Veľmi sa mi páčil aj hudobný doprovod k audioknihe, ktorý dodal niektorým situáciám v knihe väčšiu dôležitosť a samozrejme, tak ako vždy, hlas Zuzany Kaprálikovej bol neskutočne príjemný na počúvanie. Už sa teším na ďalšiu knihu, ktorej dej bol jemne naznačený v poslednej kapitole Búrkovej sestry. 🙂