Recenzia: Obyčajné zázraky - Samuel Kováčik

Nikdy v živote by som nepovedala, že ja budem čítať nejakú knihu o fyzike a pozrime sa, čo som práve dopočúvala ako audioknihu. 😀 Autorom tejto knihy je Samuel Kováčik, známy aj ako Vedátor_sk, ktorý rozpráva o vede pútavým a zrozumiteľným spôsobom. Na Slovensku popularizuje vedu tak, ako nikto iný, čo ukázal, aj vďaka neho knižnej novinke.



Obyčajné zázraky je kniha, ktorá vám vysvetlí, ako sa dejú bežné veci okolo nás. Možno to znie trochu nudne, ale vôbec to tak nie je. Práve naopak, tieto bežné veci sú pre Vedátora malými zázrakmi a presne takým spôsobom ich aj opisuje. Je to veľmi pútavé a fascinujúce čítanie plné príkladov a dokonca aj humoru. Okrem vysvetlenia množstva javov sa dozviete aj zaujímavosti, ako napríklad to, aká bola najväčšia krúpa na svete a ktorá sopka bola najhlučnejšia.

Kniha sa bude určite páčiť deťom, lebo dostanú odpovede na mnohé prečo, ale aj dospelým, ktorí možno zabudli čo sa učili v škole, alebo zabudli vnímať, koľko malých zázrakov sa okolo nás deje. Ak by sa na strednej škole učila fyzika takým spôsobom, ako je písaná táto kniha, určite by som z nej nemala na vysvedčení štvorku. 😀

Keďže som Obyčajné zázraky počúvala ako audioknihu nemala som možnosť vidieť všetky tie krásne ilustrácie v knihe, ale na zážitku z toho množstva úchvatných informácií mi to vôbec neubralo. Hlas Miroslavy Frankovskej bol veľmi príjemný, dobre sa počúval, ale najviac by sa mi páčilo, keby bola kniha načítaná samotným autorom. 😀 Viem, asi by som chcela veľa, ale jeho prejav mám veľmi rada a odporúčam vám sledovať jeho instagram @vedator_sk aj Vedátorský podcast. 🙂


Za možnosť vypočuť si audioknihu ďakujem vydavateľstvu Publixing. ☺️ Audioknihu si môžete kúpiť na tomto odkaze, kde ju nájdete v MP3 formáte.

Komentáre

Obľúbené príspevky