Recenzia: Pláž v Chorvátsku - Julie Caplin

Pláž v Chorvátsku je ďalšia skvelá oddychovka zo série Romantické úteky. Ako vo všetkých svojich knihách, autorka do romantického príbehu zahrnie aj nejaké to dobrodružstvo, komplikované situácie ale, čo je najdôležitejšie, aj veľa z miesta, na ktorom sa príbeh odohráva. Tentoraz to nie je len jedno miesto, ale parádna plavba luxusnou loďou po niekoľkých turistických destináciách v Chorvátsku. Spolu s hrdinami spoznáme krásne zákutia a kulinárske špeciality Hvaru, Zadaru a mnohých ďalších (aj tajných) miest a zákutí.

Ak ste čítali Cukráreň v Paríži, hlavných hrdinov budete určite poznať. Ak ste knihu nečítali, nevadí, ani ja a vôbec to nevadilo. Maddie sa snaží preraziť ako maliarka, veľmi sa jej to nedarí a tak vezme hneď prvú ponúkanú prácu. Na luxusnej jachte sa bude 2 týždne plaviť s boháčmi a modelkami, ktorých bude obskakovať, variť im, upratovať a pod. Jedna z modeliek si privedie aj priateľa, ktorým je Nick, je to brat Maddienej kamarátky cukrárky Niny.

Spočiatku krásna plavba sa zmení na miernu drámu, kvôli dvom rozmaznaným modelkám a ich šialeným požiadavkám. Kým sa ony zaoberajú svojimi problémami Nick a Maddie majú viac priestoru spoznať sa bližšie. A veruže je to spoznávanie iskrivé, milé a vtipné. No hosťom je aj krásavec a boháč Simon, ktorému sa Maddie tiež zapáči. To, ako sa rozlúskne tento milostný trojuholník sa už dočítate v knihe. Niektoré postavy vám určite budú liezť na nervy, hlavne tie dve modelky, ale Maddiena a Nickova povaha sa mi veľmi páčili, ak by loďou cestovali len oni, hneď tam idem za nimi. 😀

Pláž v Chorvátsku je ideálnym čítaním ak chcete trochu vypadnúť z reality a odreagovať sa. Užijete si ju rovnako na krásnej pláži, ako aj v pohodlí domova.😊 Za knihu veľmi pekne ďakujem vydavateľstvu Grada. ❤️