Recenzia: Ešte som ťa nestretla - Sophie Cousens

Sophie Cousens už pre mňa nie je neznámou autorkou. Minulý rok som od nej čítala knihu Takto o rok a veľmi sa mi páčila, bola plná vtipných scén, humoru mne blízkemu a romantiky. Taká bola aj jej novinka Ešte som ťa nestretla. Je o beznádejnej romantičke Laure, ktorá pracuje ako novinárka a píše o tom, ako sa páry spoznali. Stále túži po tom, aby aj ona stretla toho pravého a verí, že to bude osudové. Po tom, čo si na letisku omylom vymení kufor s neznámym mužom, má pocit, že osud práve zasiahol.

,,Možno je život skôr písanie viacerých šťastných kapitol ako hľadanie jedného šťastného konca.''

Vyberá sa na šialenú jazdu a pátra nie len po pánovi dokonalom, ale aj po svojej minulosti, na miestach, kde sa stretli a zaľúbili jej rodičia. Toto pátranie jej prevráti život naruby a úplne zmení pohľad na všetko, čo si doteraz myslela o svojej rodine. Celou cestou ju sprevádza bradatý taxikár s baretkou, ktorý nemal ľahký život a veľmi rýchlo sa stane jej kamarátom, ktorý vždy pomôže.

,, Keď s niekým stráviš dostatok času, vrastiete do seba navzájom ako susediace stromy s prepletenými koreňmi. Je ťažké vymaniť sa z nich a nájsť tú časť, ktorá kedysi bola tvoja vlastná - kým si bola predtým. ''

Je to síce trochu jednoduchší príbeh, ktorý nejde úplne do hĺbky, ale aj tak v ňom nájdete krásne myšlienky. Hlavná hrdinka sa často dostáva do trápnych situácií a viem si predstaviť, že by z knihy bola skvelá romantická komédia. Tento príbeh ale nie je len o vtipných scénach, je aj o hľadaní osudovej lásky, o sile a uchovávaní spomienok na našich milovaných a tiež o tom, že život nakoniec aj tak dopadne inak ako sme si predstavovali. A to je možno len a len dobre. 😊

Za knihu veľmi pekne ďakujem @fortunalibri_vydavatelstvo 🙂