Recenzia: Čajovňa v Tokiu - Julie Caplin

Čajovňa v Tokiu je už šiestym dielom série Romantické úteky. Tentoraz sa s hlavnou hrdinkou, fotografkou a blogerkou, Fionou vyberieme na prehliadku všetkých krásnych zákutí Tokia.

Fiona vyhrá fotografický pobyt v Tokiu a je z toho nadšená, pretože je to jej šanca vypadnúť z domu od trochu prehnane precitlivenej matky a zároveň sa aj naučiť nové techniky fotografovania. Mentorom jej má byť uznávaný japonský fotograf, ale kvôli jeho zaneprázdnenosti sa ním stane Gabe. S týmto mladým a príťažlivým fotografom sa stretla už pred 10 rokmi ako jeho študentka a on jej zlomil srdce.

No keď sa stretnú, on sa tvári, že sa nepoznajú a dokonca je zo všetkých ich aktivít otrávený. Aby toho nebolo málo, je aj zamilovaný do inej ženy, ale našťastie Fione otvoria náruč tri ženy z jednej rodiny, ktoré jej ukážu krásy, tradície aj moderné prvky Tokia. Gabe sa správa ako idiot a Fiona mu začína byť čoraz viac sympatickejšia, ale ona sa už po zlej skúsenosti nechce nechať znova zraniť. Ako sa skončí ich príbeh plný japonských špecialít, fascinujúcich miest a fotografií? Ako je to u autorky zvykom, vždy sa nakoniec, aj cez rôzne prekážky, skončí šťastne. 😊

Mne sa táto časť páčila najmenej zo všetkých, aj keď som zatiaľ čítala iba 4 knihy. Nijako výnimočne ma Japonsko nezaujíma, neláka ma vidieť spomínané mesta, tak možno preto bola pre mňa najslabšia. Ale zároveň aj romantická linka nebola úplne podľa môjho gusta. Veľmi dlho sa nič nedialo, Fiona si veľa vecí len domýšĺala a lipla na tom, čo sa stalo v minulosti. Keď sa však už k sebe s Gabom dostali a otvorili sa jeden druhému, to už bol iný príbeh. 🙂

Záver bol nakoniec pekný, dojímavý aj romantický. Ak máte radi Romantické úteky, tak túto časť určite nepreskočte.🙂Za knihu veľmi pekne ďakujem vydavateľstvu Grada. ❤️