Recenzia: Matkin hrob - Lisa Regan

 Toto je jedna z tých kníh, ktoré neviete a ani nechcete pustiť z ruky. Nevedela som sa dočkať kedy sa ku mne dostane tretia časť detektívnej série s Josie Quinnovou a po jej prečítaní som nadšená ešte viac ako z prvých dvoch častí.

Josie Quinnová je mladá detektívka, ktorá má vlastných démonov a problémy, ale konečne sa nestretávame s typom detektíva, ako vo väčšine kníh - sexi, drsný, alkoholik a ideálne chlap. Myslím, že aj preto túto sériu zbožňuje veľa žien, Josie je nám o čosi bližšia.

V každej z kníh je okrem riešenia prípadu odhalené aj niečo z jej súkromia a samozrejme, postupne sa to rozvíja. V tejto knihe nám Josie odkryje minulosť z obdobia, keď bola ešte dieťaťom. Krutosti, ktoré zažívala od svojej matky, by som neželala nikomu. Našťastie sa jej podarilo na všetko viac-menej zabudnúť a matku vytesniť zo života. No teraz musí riešiť novú vraždu, ktorá, ako sa zdá, až príliš súvisí s jej mamou. Musí tak oživiť nepekné spomienky z minulosti, riešiť vandalov, ktorí jej znepríjemňujú život a vyriešiť prípad tridsať rokov starej mŕtvoly. Je toho na ňu viac než dosť a bez pomoci skvelých kolegov by to asi nezvládla.

Knihe Matkin hrob nemám čo vytknúť, má krátke kapitoly, čo mám veľmi rada, dobre sa mi čítajú a výborne vedia gradovať dej. V príbehu nechýbalo množstvo napínavých scén a zvratov, pri ktorých som tajila dych, ale aj nechápavo pozerala s otvorenými ústami. Už nech je tu ďalšia časť, som zvedavá ako bude pokračovať jej kariéra detektívky, čo bude s niektorými členmi jej rodiny a tiež dúfam, že sa na ňu po tragédiách vo vzťahoch usmeje šťastie. ❤️

Za knihu veľmi pekne ďakujem vydavateľstvu Grada. 😊

Komentáre

Obľúbené príspevky