Recenzia: Strážkyňa šťastných koncov - Barbara Davis

,,Každé srdce má vlastný podpis, jedinečnú ozvenu, ktorá sa nesie svetom. A každá ozvena sa odráža v inej. Keď sa tieto dve ozveny spoja, tak dokonale sa na seba naladia, že aj keby sa opäť rozdelili, navždy sa budú hľadať.''


Toto je jedna z najkrajších myšlienok, aké som kedy čítala. Nesie sa celým príbehom, rovnako ako témy silného puta, lásky, bolesti, straty a zlomených sŕdc. Ide síce o romantický príbeh, ale nie je úplne klasický. Nájdete v ňom oveľa viac ako len lásku medzi dvoma ľuďmi. Rieši sa tu aj vzťah medzi matkou a dcérou, vojna, ako sa vysporiadať so stratou blízkeho a celou knihou sa vinie štipka mágie vďaka generáciám krajčírok, ktoré do svadobných šiat všívajú kúzla.


Autorka má krásny jazyk, číta sa veľmi dobre. Veľmi mi pripomína sériu Sedem sestier, takže ak sa vám páčili sestry určite siahnite aj po tejto. Prelína sa tu história so súčasnosťou a dve na prvý pohľad rozdielne ženy spojí osud. Životný príbeh jednej sa odráža v príbehu tej druhej a ich cesty sa spoja vďaka krásny svadobným šatám. Veľa som si pri tejto knihe poplakala, od dojatia, smútku aj radosti. Je to veľmi emotívny príbeh, ktorý vás zasiahne svojim čarom a mágiou, ak mu to dovolíte. 😊


💔,,Existuje žiaľ horší ako smrť. Je to žiaľ, keď žiješ svoj život polovičato. Nie preto, že nevieš, čo by mohlo byť, ale preto, že to dobre vieš.''💔


Keďže sa pomaly blížia Vianoce, odporúčam vám ju aj ako darček pre kamarátku, mamku, babku. Mám pocit, že táto kniha osloví každú ženu, aspoň pre mňa, je to jedna z najkrajších kníh aké som tento rok čítala. 🙂


Za tento nádherný príbeh ďakujem vydavateľstvu Aurora. ❤️

Komentáre

Obľúbené príspevky