Recenzia: Human design - Karen Curry Parker

Konečne viem, prečo potrebujem tak veľa ležať. Vďaka Human designu mám perfektnú ''výhovorku''. Podľa neho sme totiž rozdelení do piatich energetických typov a každý z týchto typov pracuje s energiou rôzne, ja ju napríklad najviac čerpám v polohe ležmo, vtedy sa mi aj najlepšie rozmýšľa. Toto je len jedna maličkosť z rôznych detailov, ktoré viete vďaka Human designu o sebe zistiť. 



Human design je v podstate spojenie starovekej múdrosti a modernej vedy. Pre začiatočníka, akým som aj ja a predpokladám, že aj všetci čo toto čítate, je Human design dosť náročný koncept. Počula som o ňom už dávnejšie, vďaka aktivistke a koučke Zuzke Dutkovej, ale viac som sa oň nezaujímala, lebo hľadanie všetkých informácií tak, aby boli komplexné a ucelené, bolo náročné.
Našťastie prišla aj k nám na Slovensko kniha Karen Curry Parker, ktorá študovala Human design s jeho samotným zakladateľom Ra Uru Hu-om. Jeho vznik sa vám môže zdať pomerne ezoterický, ale je až desivé sledovať, ako veľa pravdy viete o sebe zistiť vďaka tejto novej vede o sebapoznaní.

Úplným základom Human designu je vaša mapa, ktorá sa stanovuje na základe dátumu, času a miesta narodenia. Z nej sa viete dozvedieť viac o vašich osobnostných črtách, zdraví, personálnej psychológii, talentoch, múdrosti a zraniteľných miestach. K štúdiu mapy vám nesmierne pomôže táto kniha, lebo inak z mapy nevyčítate nič.

Celá myšlienka Human designu vedie k tomu, aby sme žili život v súlade so svojim skutočným a pravým JA, aby sme nepodliehali tomu, čo od nás chce okolie a čo nás naučili spoločenské stereotypy. Vďaka tomu budeme mať dostatok energie a bude sa nám lepšie žiť. Som ešte len za na začiatku študovania svojej mapy, ale idem sa do toho naplno ponoriť a som zvedavá, čo ďalšie sa o sebe dozviem. 
Za knihu veľmi pekne ďakujem vydavateľstvu Grada.

Komentáre

Obľúbené príspevky